Let it's snow!

januari 08, 2017


Jaja afgelopen zaterdag lag er eindelijk sneeuw?!
Lees verder-->

Afgelopen zaterdag lag er eindelijk sneeuw!
Ik hoopte dat er met kerst sneeuw zou liggen zodat we eindelijk een keertje witte kerst zouden hebben, dat lijkt me toch zo leuk als we dat een keertje hebben.
Ik vind dat je dan pas echt een kerst gevoel heb.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op  kerst sneeuw heb meegemaakt.

Maar nu eindelijk nu we weer een paar jaartjes verder zijn,
Lag er weer een keer sneeuw.
Teminste ik weet niet of je het echt sneeuw kon noemen...
Meer ijs sneeuw maar ja het lijkt teminste wel op sneeuw.

Ik had het geluk dat ik die dag niet hoefde te werken
Dus ik kon lekker in de sneeuw gaan sleeën...
Oke nee laat maar zitten dat is me toch veelste koud.
Maar als er sneeuw ligt is het wel leuk om wat fotootjes temaken.
Nou dat hebben we dus ook maar gedaan.
Ondanks de rode neuzen en wangen en de koude tenen en vingers.
Hebben we toch een mooi plekje kunnen vinden waar we wat foto's hebben gemaakt.

Maar na een tijdje werden we het zat er kregen we het koud dus zijn we vlug terug gegaan voor een heerlijke kop chocolademelk met zonder slageroom.
En gingen we om half 3 nog even wat pannekoeken naar binnen werken
Toen zijn we weer nou huis gegaan.

En s'avonds kwamen we met ze'n alle bij elkaar om WIE IS DE MOL? te kijken.
Kijken jullie het ook?
Wie denken jullie dat de mol is?
Laat het even achter in de reactie!
Ik ben benieuwd!
Naar nog een spelletje hebben gedaan was het tijd om naar bed te gaan.
En was het dan alweer de enalaatste dag van de vakantie.
En moeten we weer naar school.
Ik wens jullie allemaal weer een leuk schoolleven.

Liefs vera




You Might Also Like

2 reacties