Een brief aan mijn 15 jaar oudere ik

februari 02, 2017


Hoe zou mijn leven eruit zien over 15 jaar?!
Dan ben ik 29 jaartjes oud!
Ben jij benieuwd?! Lees gauw verder 》》



Hoe zou mijn leven eruit zien? Zou ik nu mijn droombaan hebben of zou ik getrouwd zijn en heb ik misschien kinderen?Heb ik een eigen huis? Of zou ik een eigen bedrijfje begonnen zijn? Zouden mijn dromen uitgekomen zijn?

Lieve Vera,

Het is een beetje gek om een brief te schrijven aan je oudere ik. En toch ben ik zo benieuwd wat er met jou is gebeurt in die tussen tijd. Ik ben benieuwd hoe je over 15 jaar deze brief terugleest, ik hoop dat je dan deze vragen allemaal kunt beantwoorden.
Ik hoop de je een fijne tijd heb. en hoop dat je dromen uitgekomen zijn. Ook hoop ik dat je al je dierbare nog mag hebben en dat er geen nare dingen zijn gebeurd. Ik hoop dat je gelukkig bent.


Ik ben benieuwd of je nog dezelfde persoon bent als vroeger, creatief, praterig en vrolijk, ik denk niet dat je een puber meer bent ;)
Heb je nog dingen gedaan je zo graag wou doen?
Bijvoorbeeld. op vakantie geweest met je vriendinnen, en je nog steeds samen met je roos deze blog bij houdt, en dat je je droom werk hebt gevonden.
Woon je nog in Nederland of woon je nu in een ander land?  Misschien woon je nu wel in een ander land waar je opnieuw kunt dromen en kunt genieten van dat land en die cultuur.

 
Ik hoop zo dat je over 10 jaar een brief terug schrijft en vertelt wat je hebt meegemaakt. Dat je die dingen die je vroeger geleerd heb, dat je daar wat aan heb gehad. Ik hoop dat je een eigen huisje hebt en dat je daar je creativiteit in heb kunnen leggen.

Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je heel gelukkig bent, dat je veel liefde mag geven aan je dierbare.

liefs,
Vera

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wat heb je dit mooi geschreven! <3! Ik hoop ook dat jij over 10 jaar heel gelukkig bent!

    BeantwoordenVerwijderen