Where Will I Travel Tomorrow?

februari 16, 2017


Een paar artikeltjes geleden vertelden ik over een paar 'goals'. Eén van die dingen was eens op reis gaan met onze squad. Nu leek het mij een goed idee hier vast een paar opties voor de perfecte vakantie met jullie te delen!

Ik zelf ben best geïnteresseerd in het doen en laten van mensen, culturen en gewoontes. Dat maakt waarschijnlijk ook waardoor ik echt graag reis en nieuwe plekken ontdek. Ik zou zo graag nog andere plekken zien en nieuwe mensen ontmoeten. Vandaar dat ik hier een (lang) rijtje heb met veel verschillende soorten landen.
Verenigde Staten

Dit is natuurlijk een nogal groot land dus als ik wat specifieker moet zijn zou ik naar de staten Florida, Californië en natuurlijk zou ik ook graag een bezoekje brengen aan New York. Florida en Californië lijken mij allebei zo vrolijk en kleurrijk. Er schijnt daar gewoon veel zon en wat ik voorbij zie komen op foto's ziet alles er heel mooi uit. En moet ik nog wat vertellen over New York? IK denk dat iedereen mij wel begrijpt als ik zeg dat ik daar een keertje heen zou willen, of niet soms?
Curaçao

Zon, zee en strand. Ja dat zegt denk ik al wel genoeg. Ik vindt het laat maar zeggen best wel fijn als het gewoon mooi weer is als je op vakantie gaat. Het zonnetje schijnt je trekt een simpel jurkje aan, zonnebril op je hoofd en klaar!
Venetië  

Die mooie stad daar in Italië, die stad met overal water, bruggetjes en mooie huisjes. Dit zou gewoon echt de perfecte locatie zijn voor onze reis!
 
 
Spanje

Dan gaan we natuurlijk langs Madrid en Barcelona. Dat zijn gewoon 2 van die steden waar je geweest moet zijn! Lekker in de zomer en genieten van het weer en al het moois en leuks wat er te beleven valt.
Singapore

Dit land heeft gewoon zo'n totaal andere cultuur! Alleen daarom al lijkt het mij zo tof om eens een bezoekje te brengen aan dit land.
Noorwegen

Dit schijnt ook een erg mooi land te zijn. Met die leuke gekleurde huisjes die je vast al wel eens hebt gezien op een foto. Noorwegen is eigenlijk ook niet eens zo ontzettend ver weg maar heeft wel een erg andere cultuur.
 
Ik kwam op het idee om deze post te schrijven door het account van frendzontour . Zij zoeken vrienden die met hun mee op reis zouden willen. Het lijkt mij en Vera zo gaaf om met hun mee te kunnen! Hoe gaaf zou dat zijn? Stel we winnen dan laten we jullie natuurlijk alles zien en houden we het helemaal bij op onze blog.
 
Liefs,
Roos

You Might Also Like

2 reacties

  1. Noorwegen en Signapore staan ook nog op mijn reisje. Die lijken me echt de moeite waard. Venetië moet je zeker naartoe gaan. Ik vond dat een heel leuk reisje.

    Leuke goals en leuke post ook. Kan ik wat ideeën opdoen waar ik ook nog zou willen reizen en waarom.

    BeantwoordenVerwijderen